עשו עבודה טובה בחינוך מדעי פלוס חוק, "מדע אקספרס" לקמפוס שוני יסודי וחטיבת ביניים

1 min read
“שמשיות מלאכותיות” מוליך -על -מוליך מלא -מעגלי -סעיף -סעיף -מודל מתקנה ניסיוני גרעיני, ניסוי פופולריזציה של מדעי פיזי, תערוכת מדע פופולרית כפולה … מכשיר מדעי פופולרי כבר לא יכול להיות מנוסה במקומות מדע וטכנולוגיה. האקדמיה הסינית למדעים “Science Express” פתחתי את בית הספר התיכון רנה במחוז שוני, ויותר מעשרה תערוכות מדעיות היו פתוחות לסטודנטים.
תן לכדור הקטן להחליק מטה מהפלטפורמה הגבוהה, עט מסלול אחד ישר, והמסלול השני מעוקל.”קטעי הקו בין שתי נקודות הם הקצרים ביותר, וזה בטח הכי מהיר הולך ישר!”עם זאת, ככל שהמורה למדע הפופולרי שיחרר את הידית, הכדור הקטן יורד לאורך העקומה הגיע לראשונה לסוף.ברור שמסלול העקומה ארוך יותר, אבל הכדור הקטן החליק מהר יותר.
באזור התערוכות המדעיות הפופולריות “פחמן כפול”, הילדים עסוקים בדבקות בלוח התצוגה.לאחר לוח התצוגה המעוצב במיוחד, מדבקות הקסם המייצגות יערות ואוקיינוסים יכולים להדביק כדורים קטנים המייצגים פחמן דו חמצני, ואילו השמיים, הרחובות והאזורים האחרים אינם יכולים לשמור עליהם.”מדענים מכנים את היער והאוקיאנוס כאחסון הפחמן, והם יכולים לתפוס ולספוג פחמן דו חמצני.” ז’קט למטה “. יכולת חילופי הפחמן של כדור הארץ חשובה מאוד.”שמעתי את המורה על הרעיון של ‘פחמן כפול’ בכיתה. אנחנו יכולים גם להפחית את שחרורו של פחמן דו חמצני דרך נסיעות ירוקות ולעזור לכדור הארץ ‘קירור’.”
סרטי הכדור שנהניתי ממנו רק במוזיאון המדע והטכנולוגיה נכנסו גם הם לקמפוס.קולנוע הכדור המתנפח הנייד יכול “לפתוח את הדלת ולברך אורחים” תוך עשר דקות של זמן הכנה.סמסטר זה, “Science Express” יסתמך גם על שיפור מקיף של אוריינות מדעית בבתי הספר היסודיים והתיכוניים במחוז שוני, נכנסים לבתי הספר היסודיים והתיכוניים של המחוז, סומכים על המשאבים המדעיים והטכנולוגיים של מוסדות מחקר מדעיים כמו האקדמיה הסינית למדעים, בשילוב דוחות מדענים, אינטראקציה ניסיונית מדעית ומכוני מחקר מדעיים.
עד כה, בסך הכל 27 תלמידים ולמעלה מ- 40,000 תלמידים השתתפו בשיפור המקיף של האוריינות המדעית בבתי הספר היסודיים והתיכוניים במחוז שוני.ועדת החינוך המחוזית של שוני נמסר כי הפרויקט הוא אחד הצעדים ליישום החינוך המדעי פלוס ב”הפחתה כפולה “. מורים.בעתיד תמשיך ועדת החינוך המחוזית שוניי לבצע פעילויות תרגול מדעיות כאלה כדי לסייע בפיתוח חינוך מדעי במחוז.
דוח/משוב

You May Also Like

More From Author