תצפית פיננסית | שוק חדש, אנרגיה דינמית חדשה ורשת חדשה

1 min read

צלב הנמל ויקטוריה -חוצה (צילום מידע).כתב סוכנות הידיעות שינחואה לי צילום כנופיה

סוכנות הידיעות שינחואה, הונג קונג, 10 באפרילכותרת: שוק חדש, אנרגיית חשמל חדשה ומנהיגי עסקים חדשים -גלובל בהונג קונג דנים ב”השקעה בסין “

כתב סוכנות הידיעות שינחואה צ’ו מנגמנג

איזה סוג של מכונות חדשות הם השוק הפיננסי העולמי?כיצד להקיש על תנופת פיתוח חדשה באמצעות השקעה?מהו הסיכוי הכלכלי העולמי?במהלך פסגת ההשקעות הגלובלית הראשונה של HSBC שהתקיימה בהונג קונג בין השמונה ל -10, כמעט 3,000 משקיעים, נציגי תאגידים ומלומדים מכל רחבי העולם קיבלו את הנושא של “רשת חדשה המחברת בין הכלכלה העולמית” כדי לדון במגמה החדשה של השקעות שוק העולמי מהות

“כל המפלגות בעולם צריכות לעבוד יחד כדי לבנות רשת שיתוף פעולה חדשה כדי לקדם בעיות פתרון העומדות יחד כדי לשפר את יציבות העולם. אני מאמין שכל סין, כולל הונג קונג, יכולה לתרום לכך.” יו”ר HSBC דו ג’יאקי בפסגה.

הזדמנויות חדשות לשווקים מתעוררים לשחרר ברציפות הזדמנויות חדשות

“לפיתוח הכלכלי של סין יש הזדמנויות אדירות. הונג קונג תמיד הייתה ‘קשרי העל’ בשאר העולם ובשאר העולם.” הונג קונג וכל השוק הסיני הוא סיבה חשובה לפסגה.

HSBC, שבסיסה בלונדון, אנגליה, היא אחת הבנקים והמוסדות הפיננסיים הגדולים בעולם, ועסקיו מתפשטים בעשרות מדינות ואזורים.נשיא מנכ”ל HSBC, קי יאוניאן, אמר כי עסק ניהול העושר של הקבוצה בהונג קונג בשנת 2023 התפתח במהירות והראה כי “הונג קונג היא עדיין מרכז פיננסי בינלאומי תוסס.”

בפסגה, מספר מומחים ציינו כי חדשנות מדעית וטכנולוגית חזקה תורמת לצמיחה הכלכלית של סין ולשקפות חיוביות על השקעה בסין.

“נכון לעכשיו, לסין יש יותר פוטנציאל השקעה.”

פרופסור הכלכלה ומדעי המדינה של אוניברסיטת קליפורניה ברקלי, בארי אליקלין מכיר בהתקדמות הבינלאומי RMB, ובטוח כי שיעור ה- RMB בשמורות מט”ח גלובליות גדל בהדרגה במהלך השנים האחרונות.

ניקולס רדי, חוקר בכיר במכון פיטרסון לכלכלה בינלאומית, ארה”ב, אמר כי לארגונים פרטיים סיניים יש מחשבות קדימה וכוחות פרודוקטיביים באיכות גבוהה. תַפְקִיד.

האינטראקציה השפירה בין שווקים מתעוררים לפיתוח כלכלה קיבלה גם את תשומת ליבם של המשקיעים העולמיים.דו ג’יאקי אמר כי מסדרונות הסחר המהירים ביותר בעולם נמצאים באסיה, וכלכלני HSBC הם אופטימיים לגבי פיתוח הסחר באזור האסייתי.

שדות מתעוררים חופר ומעצבים אנרגיה קינטית חדשה

“פיתוח המדע והטכנולוגיה יוצר מודל עסקי חדש. אני מאמין שהבינה המלאכותית תעשה את התקדמות הפריצה בתחום מדעי החיים בחמש עד 10 השנים הבאות, והעולם ישתפר.”

במהלך הפסגה אמרו המשתתפים כי לפיתוח פיתוח מדעי וטכנולוגי ישפיע עמוקות על הכלכלה העולמית, ודיברו על סיכויי ההשקעה של מימון דיגיטלי, בינה מלאכותית ושינוי ירוק.בנאומו, אנשי מקצוע רבים הכירו ביכולות החדשנות של סין בסדרה של שדות מתעוררים.

ליאנג ינגיו, השותף של קמינג סיכון קפיטל, הציג את תכנון התרופות לבינה מלאכותית (AIDD) להאיץ את פיתוח התרופות וקורא לחיזוק שיתוף פעולה בינלאומי רלוונטי.היא ציינה כי בשנה שעברה אושר גם מספר התרופות החדשניות המקומיות המקומיות לחדשנות, ומספר התרופות המורשות על ידי חברות התרופות הסיניות גדל גם הוא באופן משמעותי.

מנכ”ל טסלה לשעבר, מרטין אברהד, שיתף את דעותיו על תחום רכבי האנרגיה החדשים, והצביע כי הפריצה החשובה בעתיד הענף היא להפחית עלויות כדי להשיג יתרונות מחירים השוק העולמי שהסיכויים הם ניכרים.

“כל תחום חשוב בו אנו דנים, הונג קונג משתתפת בו, ומשפיעה על פיתוח שדות קשורים.” הכלכלה העולמית. “

חיבור חדש מקדם בניית רשת חדשה

קידום “גלובליזציה מחדש” של הכלכלה העולמית הוא הקול המשותף של אורחים רבים.כל הצדדים מצפים לאתגרי הסיכון שנתקלו בתהליך ניהול משותף, פרוטקציוניזם לרסן ולשחזר את רשת הסחר העולמית.

“עם הירידה הנוכחית בשיתוף הפעולה הבינלאומי, ניתן לשחק בצורה יעילה יותר את תפקיד ‘אנשי הקשר העל’.

יו ווייוון, נשיא המינהל הפיננסי של הונג קונג, אמר כי למערכת הפיננסית בהונג קונג יש קשיחות חזקה ויש לה יתרון ייחודי של יוניקום בבית ומחוצה לה.הונג קונג תחויב לפתח מנגנוני חיבורים שונים.

יו ווייוון ציין גם כי המזרח התיכון וכמה מדינות ASEAN התעניינו מאוד בשימוש בהסדר עסקאות RMB.

חברת Southern Dongiing Fund Management Co., בע”מ השיקה את ההחלפות הראשונות באזור אסיה -פסיפיק בבורסה בהונג קונג כדי להתחקות אחר ערב הסעודית בבורסה בהונג קונג בנובמבר האחרון -דרום מזרח מזרח מזרח מזרח סעודית.דינג חן, נשיא החברה, אמר בפגישה כי הדבר משקף כי הונג קונג היא לא רק גשר בתוך יוניקום ומחוצה לו, אלא גם ערוץ לחיבור בין אזורים שונים בעולם.

יאו ג’יארן, סגן נשיא קבוצת הבורסה בהונג קונג, אמר כי ההערכה היא כי שיתוף הפעולה האחרון בין הונג קונג למזרח התיכון יכול למשוך מפעלים מקומיים יותר להתפתח בהונג קונג ולעזור להזדמנויות הפיתוח העולמיות במזרח התיכון.

“כל המפלגות בעולם חייבות להמשיך ולהרחיב את הפתיחה, להתפתח יחד ולנצח בשיתוף פעולה.”

עורך -in -Chief: Qin Hong

עריכת טקסטים: xi xi

You May Also Like

More From Author