"התנועה" של האירוע שינתה את הצריכה "תוספת" ואת "משחקי העיר החדשה של דצמבר בעולם" באפריל.

1 min read
כתב הכריכה לאי פנג’י
יו שנג בייגו קיץ מתקרב, והכל יפה באותה תקופה.
ב -21 באפריל, משחקי צ’נגדו העולמיים “משחקי העולם החדש” סדרת הפעילויות “של פעילויות” נערכה ב- SKP בצ’נגדו באפריל. מחוז עסקים לנדמרק.הנושא של האירוע הזה הוא “ריצה”, אלוף העולם של פארקור וחובבי ספורט רבים בגילאים שונים “מנוהלים” למחוז העסקים, כמו גם קבוצות אלופות כמו זריקת כדורים, מירוצי מל”טים של FPV והפתעות חבלים אינטראקטיביים מובילים את האזרחים כדי לחוות את פרויקט המגמה.
“ספורט+עסקים+אופנה”, יום האביב הבהיר הזה, הציפיות האינסופיות למשחקי העולם של צ’נגדו היו מלאות!
סדרת הפעילויות של “משחקי העולם החדש בדצמבר” בעיר של משחקי העולם של צ’נגדו “מנהלים” עיר באפריל
משחק ציון דרך אופנתי חדש
האליפות מאירה ברחבי העיר
פארקור, תנועה קיצונית אופנתית צרפתית זו שמקורה בשנות השמונים, הפכה כעת למועדף חדש של חובבי הספורט העולמי.תנועת פארקור מחולקת בעיקר למירוצים וחופש.
באירוע, הקהל ראה את הכישורים המעולים של אלוף העולם של פארקור הוא ייו ואת צוות פארקור הידוע בצ’נגדו.ריק, מתגלגל על ​​האדמה, בצד -על -ידי קירות אנטי -גרזנים, מעקות נגד גזזות … סדרה של תנועות קשות נוחות בידיה מחיאות כפיים של הקהל.
כדאי לצפות כי משחקי העולם של צ’נגדו בשנת 2025 יובילו גם פרויקט פארקור.באותה תקופה, לקהל תהיה הזדמנות לחזות בחגיגה הנפלאה של הספורט הקיצוני ולהרגיש את הקסם הייחודי של הפארקור!
סדרת הפעילויות של “משחקי העולם החדש בדצמבר” בעיר של משחקי העולם של צ’נגדו “מנהלים” עיר באפריל
בנוסף להופעות המגניבות של המרזבים והקירות של האליטות של הציקלון בטווח הקרוב, גם “פארקור לילדים” חוויה מלאת חוויה מלאה בצחוק וצחוק היא גם תופסת עיניים.בהנחייתם של מאמני פארקור מקצועיים, שיאוקסיאו מורווס, באמצעות סדרה של פעולות חלקות כמו ריצה, קפיצה, טיפוס, מעבר, גלגול וכו ‘, הם עברו בחוכמה את המכשולים ומיהרו עד הסוף.
“אנו מקווים לקדם את רוח הספורט ואת הספורט המתעורר והאתגר הזה באמצעות פעילויות כאלה לצעירים יותר.” בספורט שלהם, תן לכישרון הספורט, תן לכישרון הספורט של הילדים, תן לתת לכישרון הספורט שלהם, לתת לכישרונות ענפי הספורט שלהם, לתת לכישרונות ענפי הספורט שלהם, תן לכישרון הספורט של הילדים שהם חווים אושר ולהשיג צמיחה בתרגיל שלהם.
סדרת הפעילויות של “משחקי העולם החדש בדצמבר” בעיר של משחקי העולם של צ’נגדו “מנהלים” עיר באפריל
חגיגת ספורט מתעוררת בוערת
כל האנשים חלקו את סגנון המזל העולמי
בנוסף לביצועים של פארקור דינאמי, חברים אזרחיים משתתפים גם בחוויות תחרות שונות של משחקי העולם בהנחיית מאמנים מקצועיים.פרויקטים כמו מירוצי מזלט של FPV ושליטת כדורים הפכו לבחירות פופולריות לכולם לנסות.
באזור חוויית מירוצי המזל”ט של ה- FPV, אזרחים לובשים משקפי FPV מקצועיים כדי להרגיש את האושר שהביא המעבורת המהירה.בשטח זורק אדמה, החוויה עבד קשה, ובכל פעם שהוא ירה היה השילוב המושלם של כוח ומיומנויות.
מר לי אמר בהתרגשות: “לא ציפיתי שמזל”ט ה- FPV ממש מרגש! שמעתי רק בעבר, הפרספקטיבה הראשונה מרגשת ומאתגרת יותר.”
האווירה של מירוץ המזל”ט של ה- FPV וזורקת הכדור נלהבת, וכולם נהנים מהחיוניות והאושר שמביאים ספורט.זו לא רק החוויה של פרויקט התחרות במשחקים העולמיים, אלא גם חג ספורט לכל האנשים.
שוק “U” כפול מלא בפופולריות
“זרעי משחקי עולם” נטועים
ראוי להזכיר כי העיר “המריצה” באפריל נוצרה בהשראת הלוגו העולמי של המשחקים הכפולים “U”, וחיברה ידיים עם הרבה סוחרי קייטרינג ידועים ליצירת שוק “U” כפול ייחודי.השוק אסף מנות אוכל כמו מטבח סצ’ואן מקומי מעודן, מנות יצירתיות זרות, מטבח אקזוטי, קינוחים ותה שחור מקוון, כך שאזרחים יוכלו לטעום גם את קסם האוכל תוך כדי כיף הספורט.
פעילות זו נערכה במקרה לאחר עמק האדמה הסיני המסורתי.גו יו הוא המונחים השמשיים השישיים של עשרים -ארבע המונחים השמשיים, והמונח הסולארי האחרון באביב.בשילוב מנהגים מסורתיים כמו זריעה והשתלה בעונה הגשומה, הוקמו פעילויות “זרעי משחקי העולם הבא”.האביב הוא דמדומים, הקיץ מגיע.
אתר פעילות
אתר פעילות
אתר פעילות
בנוסף, אתר ההפקה הראה גם ייצור עבודות יד כמו אמנות צביעה שאינה מתאימה, שסיפקה לאזרחים הזדמנות ליצור קשר עם תרבות שאינה הרכבת.עבודות יד אלו לא רק מראות את הקסם של התרבות המסורתית של צ’נגדו, אלא גם מוסיפים אווירה תרבותית חזקה לאירוע.
כניסה למחוז העסקים לאירועי ספורט תעורר חיוניות חדשה של צריכה, ו”התנועה “של האירוע משנה את הצריכה” מצטברת “.
תמונה על פי הוועדה המארגנת משחקי העולם
דוח/משוב

You May Also Like

More From Author