יום הסביבה העולמי | הגן על הסביבה האקולוגית ובנה בית ירוק

1 min read

ONE/התחלה/ערבות/מגן/אנחנו/אנחנו/LAI/LAI/SHENG/הפקדה/טבעת/תחום


להגן על הסביבה

יום הסביבה הבינלאומי

5 ביוני




יום הסביבה הבינלאומי

יום הסביבה הבינלאומי



     עוֹלָםגבולות סביבת הגבול הם ב -5 ביוני בכל שנה.


6.5 יום הסביבה העולמית


     סוכנות התכנון הסביבתי של האו”ם בחרה באירוע זיכרון “יום הסביבה העולמי” ב- 5 ביוני בכל שנה, פרסמה את “הדו”ח השנתי על מעמד הסביבה” והכירה ב” 500 הגלובלי הטוב ביותר “, ועל פי הסביבה העיקרית של העולם וסוגיות סביבתיות וסביבת השנה של נקודות חמות ונושא “יום הסביבה העולמי” הממוקד, המכונה תמיד יום להגנת הסביבה העולמית.


בנה עולם נקי ויפה





עשרת בעיות הסביבה המובילות 


1

התחממות גלובלית

בשל הגידול באוכלוסייה והיקף פעילויות הייצור האנושי, פחמן דו חמצני, מתאן, דו תחמוצת חנקן תרכובת, תרכובות פחמניות כלוריד, פחמן כלוריד, פחמן חד חמצני וגז חממה אחר ששוחרר לאטמוספרה המשיכו להגדיל את המגוון.איכות האווירה מושפעת, ולאקלים יש נטייה להתחמם.בגלל ההתחממות הגלובלית, יהיו מגוון השפעות שונות על העולם.כתוצאה מכך, כמה אזורי חוף מוצפיםמַהוּתההתחממות הגלובלית עשויה להשפיע גם על השינויים בגשמים ובמחזור האטמוספרי, מה שגורם לאקלים להתגבר באופן חריג ובקלות בצורת ואסונות שיטפון.לשינויי אקלים גלובליים יהיו סדרה של השפעות משמעותיות על חיי אדם.

2

צריכת אוזון והרס

שכבת האוזון יכולה לספוג את קרני השמש האולטרה סגוליות כדי להגן על הנזק להישרדות החיים בכדור הארץ, ולאחסן את האנרגיה לאטמוספירה העליונה כדי להסדיר את האקלים.אבל שכבת האוזון היא אווירה שבירה מאוד.הרס שכבת האוזון יגביר את חוזק האדמה בקרינה אולטרה סגולה, מה שיגרום נזק רב לחיים על פני האדמה.מחקרים מראים,קרינה אולטרה סגולה עלולה להרוס חלבון ביו -חומרי ביואין וחומצה דיבוזולית של חומרים גנטיים, ולגרום למוות של תאים; , ירקות וכו ‘דרך שכבת מים של 10 מטרים, הורגים פלנקטון ומיקרואורגניזמים, ובכך מסכנים את שרשרת המזון ואת מקור החמצן החופשי במים, ומשפיעים על האיזון האקולוגי ועל יכולת הטיהור העצמי של גוף המים.

3

המגוון הביולוגי יורד

 במאה האחרונה, בגלל הגידול המהיר באוכלוסייה והתפתחות בלתי סבירה של משאבים למשאבים, יחד עם זיהום סביבתי, ביולוגיות שונות ומערכות אקולוגיות שלהן על פני כדור הארץ הושפעו מאוד, וגם המגוון הביולוגי קיבל נזק מאוד.חוקרים רלוונטיים מעריכים,ישנם לפחות 50,000 מינים של מינים ביו -רפואיים בעולם, עם ממוצע של 140 מינים ביום. הסך הכל שלה.מַהוּתלפיכך, תנאי החיים המגנים ומצילים את המגוון הביולוגי ותנאי החיים בהם יצורים תלויים הם גם משימות חשובות לפנינו.

4

גשם חמוץ מתפשט

ההשפעה של גשם חומצי על הסביבה האנושית היא רבים.נחיתת הגשם החמוץ בנהר ובאגמים יפריעו לצמיחת הדגים והשרימפס במים, כך שהדגים והשרימפס יופחתו או נכחדים; צמיחת היערמַהוּתגַם,גשם חמוץ גם משתרע על חומרי בנייןמידע רלוונטי הסביר כי בעשר השנים האחרונות, כמה אתרים היסטוריים, בעיקר גילופי אבן, גילופי אבן או פסלי נחושת, נפגעו כבר למעלה ממאה שנים ואפילו יותר מאלפי שנים.

5

יַעַר

על כדור הארץ כיום, המחסום הירוק שלנו -היער נעלם בקצב של 4,000 קמ”ר בשנה.הפחתת היער פגעה בתפקוד מקור המים, מה שגרם לירידה במינים ואובדן האדמה והאדמה.

6

מדבר

 אזור הקרקע העולמי מהווה 60%, מתוכם שטח המדבר והמדבור הוא 29%.בכל שנה הופכים ל 6 מיליון דונם של אדמות.ההפסדים הכלכליים הם 42.3 מיליארד דולר בשנה.ישנם 5 מיליארד דונם של בצורת ואדמות חצי עשירות ברחבי העולם, מתוכם 3.3 מיליארד מאוימים על ידי המדברמַהוּתכתוצאה מכך, 6 מיליון דונם של אדמות חקלאיות ו -9 מיליון דונם איבדו את הפרודוקטיביות מדי שנה.עריסת התרבות האנושית השתנתה מאדמה פורייה למדבר.אגן הנהר הצהוב של סין, איבוד אדמה ואדמה הוא גם חמור מאוד.

7

זיהום אוויר

הגורמים העיקריים לזיהום האוויר הם חומר חלקיקי מושעה, פחמן חד חמצני, אוזון, פחמן דו חמצני, תחמוצות חנקן, עופרת וכו ‘.זיהום אטמוספרי מוביל ל -300,000-700,000 אנשים בכל שנה בגלל זיהום עשן25 מיליון ילדים סובלים מדלקת גרון כרונית ו -4 מיליון-7 מיליון נשים וילדים כפריים.

8

זיהום מים

 מים הם אחד הנחוצים ביותר והמגעים ביותר בחיי היומיום שלנו. עם זאת, מים הפכו למוצרים מסוכנים כיום.

9

זיהום אוקיינוס

הפעילות האנושית הגדילה את החנקן והזרחן בים ב- 50%-200%;עודפי חומרים מזינים גורמים לכמות גדולה של אצות חוף;זיהום האוקיאנוס גרם לגאות תכופה, ההורס את המנגרובים, שוניות האלמוגים, עשב ים ומפחית את הדגים והשרימפס בחוף הים, ואובדן הדייג כבד.

10

העברות פסולת מסוכנות

פסולת מסוכנת מתייחסת לפעילות כימית או לרעילות, נפץ, קורוזיות ומאפייני פסולת אחרים של סביבת המגורים האנושית למעט פסולת רדיואקטיבית.ארצות הברית קובעת בחוק ההגנה והמחזור של המשאבים, עד כי הפסולת המסוכנת שנקראה כל כך מתייחסת לפסולת מוצקה וכמה תערובות מוצקות בגלל הכמות והריכוז הגבוהות שלה, היא עלולה לגרום למוות אנושי או לגרום לקושי חמור. או גורם גורם לפסולת שיורית.


[הרמוניה של האדם והטבע]

יום הסביבה הבינלאומי





יום הסביבה הבינלאומי

אנחנו עובדים ביחד



ההישרדות שלנו תלויה במערכות אקולוגיות בריאות ותוססותבין אם מדובר ביער, אדמת כבול או אגם נהר או אוקיינוס.מדינות, קבוצות ואנשים רבים מבצעים פעילויות שונות ב”יום הסביבה העולמי “כדי לפרסם את הדגש על הגנה ושיפור אנשיםבמקביל, סוכנות התכנון הסביבתי של האו”ם מפרסמת דוח שנתי על סביבת העולם, ומאמצת צעדים בפועל לתיאום הקשר בין אנושי לסביבה.יום הסביבה העולמי מסמל את התפתחות הסביבה האנושית ברחבי העולם לשלב טוב יותר, ומסמן את תרומתם של ממשלות ברחבי העולם כדי להגן באופן פעיל על סביבת החיים האנושית.זה משקף נכון את ההבנה והגישה של אנשים מכל העולם בנושאים סביבתייםמַהוּת



בנה עולם נקי ויפה


תיקון המערכת האקולוגית תביא לאנשים חויי ענק

שחזור, שחזור, עיצוב מחדש

יחד עם המערכת האקולוגית שלנו!




עריכה |

תמונה |

סקירה ראשונית |

You May Also Like

More From Author