מעל הנהר ראו את כוחו של צדק סביבתי

1 min read

  【תצוגה עין של FA】

כתב יומי בהיר וואנג ג’ינהו חן הויג’ואן

מעל הנהר ראו את כוחו של צדק סביבתי

אגם וואנפנג על פני שלושת המחוזות (מחוזות) ברחבי צ’יאנגוי, GUI, GUI, GUI ויונאן יש נוף ציורי.סוכנות הידיעות שינחואה

“כמות גדולה של” מים רעילים “שוחררה על ידי מפעלים כימיים, שפגעו בגידולים ובריכות הדגים. מפעל חיכה לבית המשפט … זו עלילה בסדרת הטלוויזיה הלהיטים האחרונה “מעל הנהר”.

כסדרת הטלוויזיה הראשונה של נושאים שיפוטיים סביבתיים במדינה שלי, “מעל הנהר” מתמקדת בהגנה על משאבים סביבתיים, ודיברה על החוק והסיבה העומדת מאחורי מקרי משאבים סביבתיים.מאחורי העליות והירידות של העלילה נמצאת גם התיאור האמיתי של הרפורמה השיפוטית הסביבתית של ארצי.

הרים, ירוקים וכחולים, על הנהרות, יש כוח גלוי, נוגע וחש.בשנים האחרונות, הרפורמה השיפוטית הסביבתית של ארצי התקדמה בהתמדה, ושלטון החוק מגן על וונצ’וי קיאנשן.

מעל הנהר ראו את כוחו של צדק סביבתי

בשנים האחרונות קבע בית המשפט העממי של הונאן אנהואה סיור בבית הדין למשפט מים כדי להיות אחראי למשפט כמה מקרי משאבים סביבתיים.סוכנות הידיעות שינחואה

  בואו נקבע בית משפט למשאבים סביבתיים שישקפו את ההתמחות של משפטים

נהר יאנגצה, אחד הנהרות העשירים ביותר בעולם, הוא גם מחסום ביטחוני אקולוגי חשוב במדינה שלי.צלופח בנהר יאנגצה נקרא “זהב רך במים” ובעל ערך כלכלי חשוב.בשל דיג מוגזם ואינו מסוגל להתרבות באופן מלאכותי, שתילי צלופח נרשמו כמינים בסכנת הכחדה על ידי הברית לשימור הטבע העולמי בשנת 2014.

בשנת 2018, בנהר ג’ינג’יאנג בג’יאנגסו, 34 אנשים ו -34 אנשים אחרים השתמשו בגודל העין הרשת של “juehu.com” כמו “רשת שלא נולדה” במי הנחל היבש של נהר יאנגצה. יותר מ -5,000 צלופחים פריי נתפסו באופן לא חוקי.באותה תקופה, 19 אנשים ו -19 אנשים אחרים ידעו כי צלופח פריי נתפס באופן לא חוקי על ידי אחרים, והוא עדיין רכש ומכר את צלופח פריי בדרכים נסתרות.שתילי צלופח עומדים בפני “אסון הכיבוי”, הדחוף להגן על שתילי צלופח.

“הגנה על הסביבה האקולוגית חייבת לסמוך על מערכות ושלטון החוק.”במקביל, עקב דיג, סחר ורכישת דיג בלתי חוקי ורכישת נהר יאנגצה כדי לפגוע במשאבים האקולוגיים של נהר יאנגצה ולפגוע באינטרסים הציבוריים של האינטרס הציבורי החברתי, הגיש פרוקורטור טאיזו תביעת אינטרס ציבורי אזרחית לתביעה לאינטרס אזרחי לתביעה לאינטרס אזרחי לתביעה אזרחית ציבורית אזרחית לתביעה אזרחית ציבורית אזרחית לציבור אזרחי ציבורי אזרחי אזרח אזרחי ציבורי אזרחי אזרח אזרח אזרח אזרח אזרח אזרח אזרח אזרחי לתביעת אינטרס ציבורי, בית המשפט למשאבים סביבתיים של נאנג’ינג, שהוקם זה עתה.

בית המשפט למשאבים סביבתיים של נאנג’ינג הוא בית משפט המתמחה במשאבים סביבתיים בג’יאנגסו.באוקטובר 2019, בית המשפט למשאבים סביבתיים של נאנג’ינג צלע ב”המלט הראשון “לאחר הקמתו.פסק דין זה הוא המקרה הראשון בסדר המדינה מדג, רכישה ל”שרשרת המלאה “של נהר יאנגצה צלופח, כדי לשאת את האחריות לפיצוי הרס אקולוגי, והותאם לסדרת הטלוויזיה” מעל הנהר “, אשר ידוע בעוד אנשים.

“לאחר שנים של רפורמה שיפוטית סביבתית בחינת בית המשפט בג’יאנגסו, קשה למוסדות שיפוטיים שהוקמו על ידי החטיבה המינהלית כיחידות. הרפורמה במשפט המשאבים הסביבתיים של משפט המשאבים הסביבתיים הושקה השנה, ובית המשפט למשאבים סביבתיים של נאנג’ינג נכנס להיות.

הופעתו ופיתוחו של בית המשפט למשאבי הסביבה של נאנג’ינג הם מיקרוקוסמוס של המשאבים הסביבתיים של ארצי והרפורמה השיפוטית של ארצי.עם העמקה מתמדת של הרפורמה במערכת המשפט והמנגנון הסביבתי של ארצי, רמת ההתמחות של משפט המשאבים הסביבתיים השתפרה בהתמדה.

“עלינו לסובב היטב את ההתמחות במשפט של ‘אף בקר’ זה, ולקדם את ההתמקצעות של ניסויי משאבים סביבתיים על פי התנאים המקומיים.” נכנס לשלב חדש של התפתחותמובן כי נכון לעכשיו, 30 בתי משפט בכירים וסניף החיל הקימו משפט משאבים סביבתי. בתי משפט למשאבים סביבתיים מיוחדים, כולל בתי משפט לארגונים, כולל בתי משפט לארגונים ישנם יותר מ -2,800 סוכנויות ניסיון וארגונים מיוחדים.

יערות אגם, הרים ונהרות גבוהים, שטחי רטובה של עשב … המדינה שלי עצומה ועשירה במשאבים סביבתיים.על מנת לממש את ההגנה על המשאבים הסביבתיים, המערכות האקולוגיות בפריסה ארצית כמו נהרות, יערות ושטחי מים רטובים, כמו גם מערכת השיפוט הריכוזית של מקרי משאבים סביבתיים כמו נהרות, יערות, שטחי מים ופארקים לאומיים, שמורת טבע ואקולוגיות אחרות אזורי פונקציה.במקביל, החגורה הכלכלית של נהר יאנגצה 11+1 בתי משפט בכירים פרובינציאליים ועירוניים חתמו על הסכם מסגרת שיתוף פעולה במשאבים סביבתיים, אגן הנהר הצהוב 9 פרובינציות ואזורים של המחוזות והאזורים הקים מנגנון שיתוף פעולה משפט משאבים סביבתי, ו -10 בתי משפט מקומיים כמו פוג’יאן הקימו ברית שיתופי פעולה להגנה על שיפוט בפארק הלאומי … משאבים סביבתיים שיפור מתמיד של התמקצעות הניסויים הפך לפרשנות חיה ליישום ההגנה המשולבת של נופים, יערות, אגמים ועשב וחול ו

מעל הנהר ראו את כוחו של צדק סביבתי

בית המשפט לעם ביניים של Hebei Qinhuangdao פתח בציוד דיג בלתי חוקי והרוסה שחרור בפעילות שחרור בפירוק במחוז החדש של Beidaihe.סוכנות הידיעות שינחואה

  ממשל צולב -חוצה -אזורי מתואם, ויוצר שילוב של הגנה

ההרים הירוקים הם כמו דאי, המים הירוקים הם כמו מראה.ביום האביב, אגם וואנפנג, שנמצא בצומת שלושת המחוזות (המחוזות) של גואנגשי, גויז’ו ויונאן, משך תיירים רבים לצפות בהם.קשה לדמיין שהמטר הבלתי חוקי של אגם וונפנג לשעבר היה ארוז בצפיפות, הבית הצף נבנה באופן אקראי, ואפילו הביוב לאורך החוף השתחרר בחופשיות, ולא ניתן היה לרפא את זיהום הנהר.

“קשה היה לפתור את בעיית הזיהום באגן אגם וואנפנג, הסיבה העיקרית היא שהזרם והזרם של הנהר וחופי השמאל והימין אינם מסונכרנים. מטרת הסביבה האקולוגית של אגן אגם וונפנג פגומה. אדם רלוונטי האחראי על המחלקה אמר.בדצמבר 2019 החליטה התביעה הגבוהה ביותר לערוך ישירות מקרה ליטיגציה של אינטרס ציבורי על עובדות הנזק לסביבה האקולוגית של אגן אגם וונפנג, והפציר בכל הצדדים לתקן את הסביבה האקולוגית של הנזק הפגוע באגן אגם וואנפנג.

הריסת כלובי גידול לא חוקיים, בתים צפים לא חוקיים על מים, סככות דיג … הרוקורטורטס העליון דחק לתאם את אכיפת החוק המינהלית של מחוזות צולבים ומחוזות ולחצות מחלקות, ליצור סינרגיה הגנה, ובסופו של דבר לקדם את הפיתרון של בְּעָיָה.

לאלמנטים סביבתיים כמו נהרות, אגמים ואגמים יש לעתים קרובות אופי חוצה -גיאוגרפי, וזה גם אזור רב -שיער של “טרגדיה קרקעית ציבורית”.

איך לשבור את השאלה?הדרך החוצה נמצאת בשיתוף פעולה של מחוז צלב -מחוזי של המחוז הציבורי.

“שיתוף הפעולה בין התכנון המחוזי הצלב -מחוזי של ליטיגציה של אינטרס ציבורי הוא אמצעי חשוב לקושי שלטול הבוס בתחומי מפתח כמו הרוקח העליון בשנים האחרונות.” Procuratorate Supreme.

נינגדה בפוג’יאן, מחבק את הים סביב ההרים, התנאים הטבעיים הם ייחודיים ופעם התמודד עם “לא מסודר, לא מספק” לאכול את הים ולדוג באופן לא חוקי אחר מוצרים מימיים.נינגדה וונז’ו, ג’ג’יאנג צמרים זה לזה ולמי חגורה. אוסף את הכוח המשותף של ההגנה האקולוגית הימית.

המזרח והמערב של קינלינג משתרע על שלושת אלפים מיילים.בשנת 2023, הנאן, הוביי, צ’ונגקינג, סצ’ואן, גאנסו, צ’ינגהאי, שאאנשי ושבע מחוזות אחרים (ערים) פרוטורטורטים חתמו במשותף על “הקמת מקרים של הגנה על הסביבה והעברת הסביבה והפיקוח על ההסכם התכנון הצולב -פיקוח” לקביעת מקרים של העברת מקרים והעברת מקרים והעברת מקרים והעברת מקרים -העברת מקרים – טיפול משוב, חקירות, חקירה, שיתוף פעולה בבדיקת חקירות, מקרי תכנון גדולים -אזוריים גדולים וניהול משותף וניהול משותף, שיקום סביבתי אקולוגי של שיתוף פעולה פרובינציאלי, חקירה משותפת, חילופי עסקים והדרכה בכישרונות.

כיום, עבור מקרי משאבים סביבתיים -אזוריים וצולבים, פתרון בעיית הממשל באמצעות שיתוף פעולה בין מחוזות צולבים של מחוזות ציבוריים של מחוזות ציבוריים הפך לנורמה של הביצועים של איברים פרוקורטוריים.

לפני מספר ימים פרסמה ה- Procuratorate העליון את “העיתון הלבן (2023)” של התדיינות המשפטית של האינטרס הציבורי (2023) כי איברי המוצא עברו על תפקידם של צלב -אזורי, קרוס -באס וצלב -מגזרים -מגזרים -מגזרים. נזק לרווחה.יחד עם זאת, מודגש כי האיברים המוקדמים בכל הרמות מסתמכים על אסטרטגיית הפיתוח של אזורים אזוריים אזוריים לאומיים מרכזיים, משפרים את מנגנון שיתוף הפעולה האזורי, וביצוע משותף גילוי מושג, העברת טיפול, ופיקוח סימולטני לקידום פיתרון של סוגיות חוצה -אזוריות וצלב -חוצה -מים והגנת משאבים.

מעל הנהר ראו את כוחו של צדק סביבתי

ב- 7 באפריל, המתנדב האוהב בציפור שיחרר את הרון הלילה (משמאל) ומריחואנה בשטח הרטוב של נניאנגנג, קנגז’ו, הביי.סוכנות הידיעות שינחואה

  תקן את הסביבה הפגועה ועשה עבודה טובה של “המחצית השנייה של המאמר”

לא מזמן נערך טקס ההעברה של מוצר של מוצר של בעלי חיים ימיים פראיים בסין (היינאן) מוזיאון ים סין דרום.

בעלי החיים הימיים הפראיים הללו הוחרמו על ידי בית המשפט בפינגגו במשאבים סביבתיים.בשנים 2014 עד 2021, הנאשם רכש באופן בלתי חוקי מוצרי בעלי חיים פראיים מהייצור המקומי בשוק בעיר טנמן, העיר קיונגאי, מחוז היינאן, ונתפס על ידי איברי הביטחון הציבורי ביולי 2022.

אבוי, הקליפה הכפולה הגדולה ביותר באוקיאנוס, ההגנה הלאומית הראשונה -ברמה על החיים הימיים;

טאנמן טאון היא נמל דייג של אלף.בשנת 2017 פרסמה ממשלת מחוז היינאן איסור על איסור איסור באופן מלא למכירה ורכישה של 砗磲 ומוצריה.

כהרחבה של תפקידי שיפוט, העברת בעלי חיים ימיים פראיים הפעם היא ללא ספק החשיבות של הצהרת הגנה על בעלי חיים ימיים פראיים לחברה, שיש לה משמעות חינוכית אזהרה.

“מושגים שיפוטיים סביבתיים מסורתיים מדגישים את הסנקציות החוקיות על מפרים סביבתיים, המתבטאים כפסק הדין של מפרים סביבתיים מקבלים אחריות פלילית או באחריות לפיצוי אזרחי כדי להשיג מטרת חינוך ועונש, אך חוסר תשומת לב לסביבה האקולוגית שנהרס. תוצאה, ההשפעה המשפטית וההשפעה האקולוגית לא הצליחו להשיג אחדות אורגנית. “

ביצוע, פיצוי עבודה, תיקון אלטרנטיבי … ב- 21 באוקטובר 2023, הדו”ח של בית המשפט העממי העליון על עבודת משפט המשאבים הסביבתיים של בית המשפט העממי הדגיש להתמקד בצדק ההחלמה, לתפוס נכון ולהשתמש בהחלמה טבעית ותיקון ידני. , לחדש באופן פעיל את השיטה לתיקון הסביבה האקולוגית, והיישמו שיטות אחריות רב -אחריות ושיטות יישום מסיבות מקומיות לקידום התאוששות מתוזמנת ויעילה של הסביבה האקולוגית.

“המטרה הבסיסית של ניסוי המשאבים הסביבתיים היא לתקן את הסביבה הפגועה. אמר לי.

מחוז שינפנג, מחוז ג’יאנגשי הוא אזור הפגנה אקולוגי לאומי, עם מכרות פחם רבים במחוז.במשך תקופה מסוימת, בגלל הכרייה המופרעת של מכרות גנגו פחם והיעדר שיקום אקולוגי לאחר סגירת המכרה, ההרים נחשפו באזורים גדולים, מלאי כאב ושבריריות אקולוגית.”כמה חברות כרייה נטעו עצי נוח ישירות בכנופיות פחם. מרבית השתיל היה מת. התיקון אינו קיים ואפקט התיקון אינו מאוחד מספיק.” של סיטי גנז’ו, מחוז ג’יאנגשי.

על פי זה, פרשורטורט מחוז שינפנג הוציא הצעה להופעה למחלקות הפונקציונליות הרלוונטיות, הציע כי הוא לשלוט במדרון המכרה, להחזיר את צמחיית הכרייה, להחזיר את הסביבה הגיאולוגית של המכרה ולשתף פעולה עם יחידות וארגונים רבים כדי לבצע חקירות ל היוו את דו”ח “אודות דו”ח אבן אבן אבן פחם של מחוז קסינפנג על תיקון אקולוגי וממשל של כרייה”.

המחלקות הפונקציונליות הרלוונטיות תוקנו ויושמו באופן פעיל לאחר שקיבלו את ההצעה המוחלטת ו

בשנים האחרונות היו פרקטיקות חדשניות רבות בשיקום סביבתי במקומות שונים. כוח אדם;הבדיקה השימושית של יישום פעיל אלה של מושגי שיפוט התאוששות מספקת גם התייחסות למקומות אחרים.

“Guangming Daily” (גרסה 05 05, 20 באפריל 2024)

You May Also Like

More From Author