כאשר האופנה שלך לא מגניבה!

1 min read
לחץ כדי לשים לב למנויים לאופנה אנשים שיג’ון כדי לקבל תוכן מרגש יותר
מהי אופנה?לכל אחד יש הבנה שונה ~
ג’אני ורסאצ’ה |.
ברוס בויר |.אנשים רבים אינם שמים לב ללבוש, אך לא משנה מה ההחלטה שלנו, הבגדים הם הקול שלנו, מכיוון שאנו תמיד לא יכולים להימנע משפט אדם באמצעות הרושם הראשוני.
ג’ורג’יו ארמני |.
מכיוון שהמילה “תפאורה אנושית” הפכה פופולרית, גיליתי שאנשים אוהבים כעת “אדם מאובזר”. .
האופנה ממש מגניבה.במשך זמן רב בעבר, אופנה עובדת עם חלוציות, ניסוי ועיצוב ראויות למילה “מגניבה”.בדרך כלל אנו רואים במגניב הרחבה יפה.הנחת היסוד לראות את האדם המגניב יודעת שהוא זקוק ליופי, לפחות יש סוג של זווית למצוא את היופי שלו.אם אתה רוצה מגניב, עלינו להיות שונים מאחרים, וכולנו חוששים מחוסר עקביות ופחד לומר את האמת.
בשלב זה, “המגניב” בפה של כולם היה מזמן רחוק מהכוונה המקורית של קיר.
מדברים מאנטי -אופנה
האופנה שנקראה כל כך פירושה שהאופנה משתנה עם הזמן והיא מפנה את תשומת הלב לפופולריות של החברה.בהתחלה, מי שאוהב אופנה בכירה חייב להיות מתרגש מתחושת ההפעלה והטקסים הכלולים במותג הבגדים. אמנות והפכה לאמנות.
“אסתטיקה נגד אופנה” שבר את המודעות שלנו לבגדים באיכות גבוהה.
התמונה למעלה מציגה את הדף האופנה בתוך הצלם הארלי ווייר למגזין הצילום האופנה המחודש.
למעשה, במידה מסוימת, אנטי -אופנה היא למעשה אנטי צריכה, ומאחוריה היא קבוצה של היגיון פרגמטי.כאשר כלכלית כלפי מעלה, אנשים מסוימים אנטי -אופנה, יש אנשים שאימצו אופנה וכל המפלגות היו בשלום.כאשר הכלכלה ירדה, כולם היו עצובים מאוד.בקיצור, אזרחים מקדמים את הדמוקרטיזציה של האופנה עם מחוות נגד אופנה.
הסיבה היא שאתה ואני אף פעם לא לובשים בגדים, אלא רגש.כשאנחנו מחבקים את היצירתיות, ליבנו הוא לעתיד.
ג’סטין ביבר הוא דוגמא חיה.לפני מספר שנים הוא שבר את מכנסיו לשורש ירכיו, והדלף את רוב המותניים לבוש תחתונים לבנים, ואפשר היה לחשוב שהוא אנטי -אופנה.לפתע הוא עבר מסלול דקדנטי יום אחד, והוא היה לבוש כמו נווד כל היום, וללא ספק ניסה לבדוק על שפת האבל.ואז הוא חזר יפה והתחתן אהבה גבוהה.השנה הוא השיק כרטיס גאות משלו.
למעשה, מדוע האופנה אינה מגניבה?כי מגניב לא כל כך חשוב …
אם ברצונך לדעת מידע נוסף, אנא לחץ למטה כדי ללמוד עוד!
דוח/משוב

You May Also Like

More From Author