יש לעשות היטב שש משימות בעשייה טובה

  בדו”ח העבודה הממשלתי, ראש הממשלה, לי קיקיאנג, קבע השנה את הנושא של עבודת חינוך זו כ”חינוך הוגן ואיכותי “. לפיתוח עדיפות, דבקים בהגינות ודבקים באיכות השכלת ארצי במשך שנים רבות.כדי לנהל חינוך הוגן ואיכותי, ההגינות היא אבן הפינה, והאיכות היא הליבה.”ההגינות” כאן היא הגינות איכותית, הגינות איכותית גבוהה יותר העומדת בדרישה של האנשים לגיוון, מאפיינים וחינוך באיכות גבוהה.ממשלות בכל הרמות מיישמות את הפריסה האסטרטגית של דו”ח העבודה הממשלתית על עבודת חינוך.

  לקדם הגינות.הגנה על הגינות החינוך היא אבן הפינה למדיניות החינוך הציבורי של ארצי, וקידום הגינות החינוך היא עדיין “גולת הכותרת” של עבודת החינוך השנה.דרישות דו”ח: קידום פיתוח משולב של חינוך חובה עירוני וכפרי, המשך להטות לעבר אזורים קשים וקשרים חלשים בהשקעות בחינוך, ממשיך לשפר את התנאים לניהול בתי ספר בבתי ספר חלשים בחינוך חובה כפרי, לשפר את הטיפול במורים הכפריים, ליישם תכניות שיפור תזונה של סטודנטים כפריים; אזורים וכן הלאה.

  קשה לפתור.הקפדה על תפיסת הפיתוח המרוכזת של האנשים היא אחת האסטרטגיות הבסיסיות של התקופה החדשה של הבנייה הסוציאליסטית עם מאפיינים סיניים שנקבעו על ידי הקונגרס הלאומי ה -19 של המפלגה הקומוניסטית של סין.ההבטחה החמה ביותר בדו”ח היא “לעשות עבודה טובה בדברים המודאגים והדיוניים ביותר של האנשים בזה אחר זה.”הדו”ח שהאזין לקול העם, והבאנר הציע בבירור כי ממשלות בכל הרמות צריכות לפתור למעשה את שלוש בעיות החינוך העיקריות: להפחית למעשה את שיעור הנשירה של התלמידים הכפריים. דרך כולה דרישה לצמיחה בריאה של ילדים.

  פיתוח מהיר.לגבי פריסת עבודת החינוך, הדיו המדווח ביותר הוא חינוך לגיל הרך.הדו”ח מדגיש שילדים הם התקווה לעתיד ולמשפחה.כדי להגדיל את אספקת משאבי החינוך לגיל הרך רב ערוצים, ולחזק את הפיקוח על כל תהליך הטיפול בילדים בילדים, יש להבטיח להורים.זה השתקפות של קול העם.חינוך לגיל הרך הוא החלק החלש ביותר במערכת החינוך הלאומית במדינה שלי.במקביל, הדרישות החדשות של הבנייה הסוציאליסטית עם מאפיינים סיניים בעידן החדש הציגו דרישות חדשות לאימוני כישרונות ומדינות חדשניות בשלב של פיתוח איכותי משלב של צמיחה מהירה גבוהה. של השכלה גבוהה ומזרזים את הבנייה ‘כפולה ראשונה’.

  צוות חזק.בעידן החדש של הסוציאליזם עם המאפיינים הסיניים, הסתירות העיקריות של החברה במדינה שלי הפכו לסתירה בין הצרכים ההולכים וגדלים של האנשים לחיים טובים יותר והתפתחות לא מאוזנת.כדי לפתור את בעיית פיתוח החינוך הלא מאוזן, לעמוד בכמיהה של האנשים לחיים חינוכיים טובים יותר ולהעלות דרישות גבוהות יותר לאיכות המורים.המורים הם המשאבים הראשונים לפיתוח חינוך, והם אבני יסוד חשובות לשגשוג המדינה, להחייאת האומה ואושר העם.הדו”ח דורש “חיזוק בניית מורים ומורים ומוסר.”ועדות המפלגה והממשלות בכל הרמות צריכות להתמקד ב”דעות על העמקה מקיפה של בניית המורים של המורים בעידן החדש “, ולהציב את בניית הצוות של המורים על עמדת העדיפות של הגורם הגדול להתחדשות לאומית, ותופס ביעילות יישום משימות רפורמה בבנייה שונות ועושה זאת כדי לעשות זאת.

  תפוס את הרפורמה.כדי להאיץ את המודרניזציה של החינוך וחינוך שביעות הרצון של האנשים, עלינו להעמיק את הרפורמה בחינוך.השנה היא 40 שנות הרפורמה והפתיחה.הדו”ח מדגיש: בקידום מעמיק של חינוך, תרבות, ספורט ורפורמות אחרות, ומשחרר באופן מלא את פוטנציאל ההתפתחות העצום של התחום החברתי.ממשלות בכל הרמות חייבות לתאם את התכנון של “הרחבת תחום החינוך הפתוח” ו”תמיכה בכוחות חברתיים כדי להגדיל את היצע שירותי החינוך “, ולקדם את הרפורמה של” אינטרנט+”בתחום החינוך ורפורמת הבדיקה ו מערכת הרשמה.

You May Also Like

More From Author