ניסוי מדעי סין ‖ "מדע+"?כן, זה "מדע+"!

1 min read

 

 

5.20 בשעות אחר הצהריים של היום, בית הספר הניסיוני של המכללה המתקדמת של סין כ- “יום המדע הציבורי, 2017 האקדמיה לסין למדעים שנזן המכון לחקר טכנולוגיה מתקדמת“מקום הסניף, תחת העד של יותר ממאה מורים ותלמידים בגואנגדונג -הונג קונג -מקאו המפרץ הגדולה, השיק רשמית את הממסדמדע+”ברית חינוךועם חמשת בתי הספר האחרים באורדוס, ינאן ומיז’ו סיימו את אצווה הראשונה של טקס החתימה של בית הספר “מדע+” לחינוך.

“מדע+” ברית חינוך היא בית הספר הניסיוני של האקדמיה המתקדמת למדע וטכנולוגיה להיות “יו, הונג קונג ומקאו מגדלה אזור מפרץ נוער בסיס חינוך מדעי נוער“לאחר אצווה הראשונה של בתי ספר לטייס, סוג חדש של מודל חילופי שיתוף פעולה בין בית הספר שנחקר ונבנה באופן פעיל. יתרונות משאבים, מספקים תמיכה טכנית ומשאבים לחינוך מדעי לבתי ספר לברית, וחולקים קורסים לחינוך מדעי מצוין באמצעות כיתות אינטראקטיביות סינכרוניות, הכשרת מורים וסיוע הדדי משותף.

נכון לעכשיו, קייםסין מדע וטכנולוגיה בית ספר ניסיוני במכללה מתקדמת, בית הספר היסודי הראשון של מחוז אורדוס דונגשנג, מחוז ינען מספר 1 בית הספר היסודי, בית הספר התיכון Xingning Mu Bin, בית הספר התיכון Xinging City Ningtang, ניסוי מחוז דאפו ז’ורוישישה בתי ספר כמו בתי ספר הפכו לחבורה הראשונה של בתי ספר לברית “מדע+” לחינוך.

האצווה הראשונה של “מדע+” אורחי בית הספר לחינוך צילמו תמונה קבוצתית


  מדע ++    

“מדע+”, זהו “הגן” של בית הספר המנהל על סמך הרקע של בית הספר לריצה של בית הספר המתקדם במכללה.מזריקים גנים “מדעיים” במודע ויזוםשימו לב לחיזוק המורים והתלמידיםתודעה מדעית, לטפח אותםיכולת מדעיתואז ליצור מסויםסגנון מדעי, תן לרוח המדעית, גישה מדעית, חשיבה מדעית, שיטות מדעיות וכו ‘.אתיקה מדעית, הפנמה לערכים ומתודולוגיה של מורים ותלמידים, ומקדמים ביעילות צעירים באזור המפרץ הגדולהמַדָעבנוסף לחיי אהבהבנוסף לאוהב את המדינהשלוש חינוך אהבה.

יחד עם זאת, “Science+” מפקיד גם את בית הספר לקוות שהתלמידים יהפכו ל”מדען “אמיתי.


חבר הכיתה ג’ינג שיו וד”ר וואנג צ’ונג פירשו את צליל הצליל


 


על ניסוי ז’ונגקה


 הנשיא שיר רוג’יאו בסצנת הדיאלוג של מנהל שלושת המקומות בגואנגדונג, הונג קונג, מקאו


בית הספר הניסיוני של האקדמיה המתקדמת למדע וטכנולוגיה הוא בית ספר ציבורי בן תשע -שנים, המאורגן על ידי לשכת החינוך המחוזית של נאנשאן והמכון לחקר טכנולוגיה מתקדם של שנזן. שיתוף פעולה בין שנזן למוסדות מחקר מדעיים לאומיים.זה היה מאורגן בשנת 2015 והחל רשמית בספטמבר 2016. זה לא מספיק לרגל השנה הראשון.יש כיום רק 4 שיעורים ו -4 שיעורים בבית הספר, עם בסך הכל 206 אנשים.

מכיוון שהיא מבוססת על שיתוף הפעולה של המכון לחקר טכנולוגיה מתקדמת של שנזן, ניסויים בסין DC הראו שלושה מאפיינים בחינוך מדעי בחינוך מדעי: שלושה מאפיינים של בתי ספר אחרים:

אחדזהו עיצוב גבוה מאוד.

שְׁנִיָהזו האפקטיביות והיצירתיות של בית הספר של האקדמיה למדעים שנזן שנזן המכון לחקר טכנולוגיה מתקדמת. פלטפורמה ליישום קורסים אלה.

שְׁלִישִׁיכלומר, שלוש סדרות יושמו כרגעכיתת דוקטורטקוּרס.הסדרה הראשונהמגיל צעיר, הרופאים ביקשו מילדיהם לקורסים מדעיים עבור ילדיהם פופולרי בקרב סטודנטים.משרד החינוך פרסם קורס מדעי בספטמבר כדי להוכיח כי החשיבה המוקדמת של בית הספר הייתה נכונה, וניסויי ה- DC הסיניים היו שקולים ליישום תכנית הלימודים המדעית בשנה האחרונה.סדרה שנייהזה אמור להשתמש בפלטפורמה גבוהה כמו המכללה היצירה של האקדמיה המתקדמת כדי להציג שלושה קורסים של מודולים, כוללקורס קריאייטיב מדעי וטכנולוגי של סין, קורס רובוט מדע וטכנולוגיה של סין, קורס מדע והון סיני, הציגו שש מעבדות גבוהות, כולל מעבדות ייצור חכמות, מעבדת אלגוריתם חדשנות, מעבדת ההמצאה של קויזי, VR+מעבדת חינוך לחדשנות קיטור, מעבדת רובוט, מעבדת ספורטס וכו ‘. ד”ר הגיע למעמד.סדרה שלישיתזה הוקם עם המכון לפסיכולוגיה של האקדמיה הסינית למדעים כדי להציג מפעלי חלומות פסיכולוגיים.

בנוסף, ניסוי המדע והטכנולוגיה של סין בוצע גם הוא “האוניברסיטה הסינית למדע וטכנולוגיה“,”לימוד סטודנטים בסין“,”Zhongke Yue Reading“,”ז’ונגקה חמש ירידות“לפעילויות משוואה יש תוצאות מדהימות, ולמורים ולתלמידים וההורים יש הכרה גבוהה.


 


על יום המדע הציבורי המתקדם באקדמיה

  

 ((להלן כתב יד שנכתב על ידי המורה לבית הספרו


5ב -20, “שבוע פעילות המדע והטכנולוגיה הלאומי לשנת 2017 (שנזן)“טקס פתיחה ו”יום המדע הציבורי, 2017 האקדמיה לסין למדעים שנזן המכון לחקר טכנולוגיה מתקדמת“במכון שנזן לטכנולוגיה מתקדמת (להלן” מכון מתקדם “) באקדמיה למדעים שנזן (להלן” המכון המתקדם “). לאתר לא רק התנגשות אידיאולוגית של מורים ותלמידי גואנגדונג). , הונג קונג, מקאו והמעבדה המדעית החותכת -קיצונית.

הפעילות דינאמיתריקוד הרובוט המלא התחיל לאט, וילדי גן העמק הסיליקון מסין זכו גם הם מחיאות כפיים מהקהל כמבצעים.בהמשך, יאנג ג’יאנהואה, מזכיר ועדת המפלגה של המכון המתקדם, ג’ואו צ’ואנז’ונג, סגן מזכיר קבוצת המפלגה של האקדמיה למדעים בסין, וסאן נאן, ראש אגודת המדע והטכנולוגיה של שנזן ושר החברה של החברה, נשא נאום חשוב, מה שמצביע על כך שהוא יגיב באופן פעיל ומקדיש את עצמו למדעי המדע הנוער של גואנגדונג -הונג קונג -מקאו המפרץ הגדול יותר. לשבוע הפעילות הלאומי למדע וטכנולוגיה זה.

מיד לאחר מכן, סיכמו ליו ג’נגינג, סגן יו”ר מחוז מחוז CPPCC ומנהל הלשכה לחינוך מחוזי, את ארבע שנות שיתוף הפעולה בין לשכת החינוך המחוזית של נאנשאן לאקדמיה המתקדמת.שיתופי פעולה1.0 שלבכלומר, הקמת “תוכנית ההדרכה למדען ג’וניור” נפתחה בשנת 2007. ביריד הטק הגבוה לשנת 2014, הקמת “מכון החדשנות הזוטר”.שלב 2.0ואז, בשנת 2016, הוקמה האקדמיה המתקדמת למדעים בית הספר הניסיוני עם האקדמיה המתקדמת3.0 שלבושני הצדדים של ימינו חושבים יחד לחשוב על האסטרטגיה הלאומית של “גואנגדונג -הונג קונג -מקאו, אזור מפרץ רבתי”.4.0 שלבנימפולשפר בהדרגה את האוריינות המדעית של צעירים בחקר התרגולמַהוּת

על מנת לשרת טוב יותר את חינוך למדעי החדשנות לנוער בגואנגדונג -הונג קונג -מקאו מגדלת המפרץ הגדולה, להפוך משאבי מחקר מדעיים יותר למשאבי מדע פופולריים, ויוצרים בהדרגה מערכת חינוך מדעית חדשה בעידן. ” ממשלה “”יו, הונג קונג ומקאו מגדלה אזור מפרץ נוער בסיס חינוך מדעי נוער“נחשף באירוע. בניית בסיס תושם ספציפית על ידי מכללת המדע והקפיטל של סין, הפדרציה של חטיבת הביניים הסינית בהונג קונג ואיגוד המדע והטכנולוגיה של מקאו. בזירת בית הספר המוביל, בית הספר הניסיוני של המכללה המתקדמת מסין נרשמה רשמית כ- “האקדמיה לחדשנות לנוער מחוז ננשאן“אצווה שלישיתבית ספר סניףמַהוּת

בהמשך, בית הספר התיכון הונג קונג פייזנג,נשיא נשיא בית הספר התיכון פייזנג במקאו ומנהל סונג רוג’יאו מבית הספר הניסיוני במכללה המתקדמת בסין חלקו גם הם את החוויה והרגשות של חינוך מדעי כדי לדון בתרגול החינוך המדעי בבתי ספר בשלושת המקומות.

במהלך תצוגת יצירות מדעיות, ג’ינג שיו, כיתה א ‘בבית הספר שלנו, בשילוב גם עם ד”ר וואנג צ’ונג מהאקדמיה המתקדמת כדי לבצע מוזיקה נפלאה של הצליל.ההופעה הנפלאה זכתה לשבחים מהקהל.החביב עלי הוא שיעור הדוקטורט, מכיוון שאני יכול להביע את דעותיי כרצונו.“” כיתת הדוקטורט “, שלא ניתן לראותם פחות משנה, הפכה בהדרגה בולטת ביעילות החינוך של התלמידים. יש לנו סיבה להאמין שזרעי הזריעה של המדע בילדים נובטים בשקט ופורחים .. ו

בנוסף, מנהיג הסיור של האקדמיה המתקדמת הוביל גם את המורים ותלמידי בית הספר שלנו למעבדות מרובות, והיה לו קשר אינטימי עם תוצאות המחקר המדעיות בתחומי השמש הפוטו -וולטאית, תמונות רפואיות גבוהות, רובוטים, יצורים סינתטיים, וכו ‘, מה שגרם לנו להרגיש שחדשנות מדעית וטכנולוגית ביישום החיים והנוחות שהובאו לחיי היומיום הבינו גם את הקסם של המדע והטכנולוגיה.


 


בשעה 14:00, הפעילות של בית הספר הניסיוני של האקדמיה המתקדמת לאקדמיה המתקדמת למדע וטכנולוגיה החלה רשמית.האירוע נפתח בבגדים ידידותיים לסביבה פגעים עם טיולי מסלול.בהמשך, המורה של בית הספר שלנו פאנג גואנגלונג הביא קטע של סקסופון “אגם בייקאל”.

לאחר שצפה בטקס הפתיחה, מנהל שיר בית הספר שלנו רוגו נשא נאום נפלא לאירוע, שהראה שזה היה בתרגול מעין עם בית הספר לאחות.מדע ++“הנחישות לחנך את הקונספט מבטאת גם את הרצון היפה לחזק את חילופי הדברים ושיתוף הפעולה עם גואנגדונג -הונג קונג -מקאו המפרץ הגדולה. ואז המארח, מר ג’נג יואנפי, הודיעטקס חתימת בית הספר למדע+חינוךבהתחלה, בית הספר שלנו חתם על חוזה עם בית הספר היסודי הראשון של מחוז ינאן, בית הספר היסודי הראשון של מחוז אורדוס דונגשנג, בית הספר התיכון Xingning Mu Bin, בית הספר התיכון נינגטנג ובית הספר הניסיוני של מחוז דאפו ז’ורוי.


מיד לאחר מכן, המורים והתלמידים מגואנגדונג, הונג קונג ומקאו האזינו לשיעור ציבורי שאמון על ידי המורה השנתי של שנזן סאן לימון וד”ר וואנג צ’ונג, מורה שנתי של שנזן.מי אני?מאיפה?לאן אני אלך?“לחשוב ואז להוביל”איפה אנחנו?“הנושא, העיצוב החכם עורר במהירות את תחומי העניין של הקהל. ד”ר וואנג צ’ונג עקב אחר מושג הזמן והמרחב. באמצעות מקרי דימוי עזים, והובילו את כולם לעולם הפיזי הקסום, קל להבין. הסבר את הידע של הידע של תורת היחסות והיחסות הכללית, והעניקה השראה לתלמידיםיחד עם זאת, שפתו ההומוריסטית גם גייסה היטב את אווירת הסצינה.

לאחר הקורס התלמידים קיננו:

זה באמת שיעור דוקטורט!

מיד לאחר מכן, המנהלים והאורחים נוכחים צפו בסרטון הקידום של בית הספר שלנו באולם ההרצאות.מאוחר יותר, עם הנחייתם של כמה מורים בבית הספר שלנו, הגיעו המורים ותלמידי גואנגדונג, הונג קונג ומקאו למעבדה לאלגוריתם הקומה החמישית במעבדה ומצאת קויזי של בית הספר שלנו לחוות קורסים יצירתיים והגיעו למפעל החלום הפסיכולוגי של בית הספר .


בכיתה העתידית, התלמידים השתמשו גם בעט ההדפסה התלת -ממדית כדי לבצע פעולות פשוטות -ידיים, מה שהופך את הפריטים האהובים עליהם.עבור ציוד מקצועי כזה, המורים ותלמידי הביקור שיבחו אותם ושיבחו את החינוך המדעי של בית הספר שלנו.

בסוף האירוע, המנהל של גואנגדונג, הונג קונג, מקאו ובית הספר לברית האחיות צילם תמונה קבוצתית עם מנהיגי בית הספר שלנו ושמרו על הרגע היקר הזה יחד.

הפעםשבוע הפעילות הלאומי למדע וטכנולוגיהבנוסף למדע ++ברית חינוךבית הספר שלנו, שהוקם כהזדמנות, יעשיר עוד יותר את הקונוטציה של חינוך מדעי, כך שהתלמידים ישתמשו בחינוך מדעי כדי לפתור את הבעיות סביבן בחינוך מדעי, ויגדלו באמת לכישרונות בנייה עם אוריינות מדעית טובה.



עורך תמונות: צ’נג שינקסין פאנג גואנגלונג ג’אנג ג’ימין   טיאן יקסין  




  אתה בא או לא,

  כולנו מחכים לכם בניסוי המדע והטכנולוגיה של סין!


You May Also Like

More From Author